IGA

     Jakiś czas temu byłam w odwiedzinach u mojej koleżanki Julki. Od niedawna jest ona właścicielką ślicznej kotki brytyjskiej o imieniu Iga. Gdy zobaczyłam ją po raz pierwszy miała około 4 miesiące. Jej futerko lśniło i było bardzo milutkie i puszyste. Oto jak wtedy wyglądała:











  W sierpniu ponownie pojechałam do Julii. Od czasu mojej ostatniej wizyty Iga trochę się zmieniła. Przede wszystkim urosła! Jest spokojną i łagodną kotką. Futerko nadal jest mięciutkie i miłe w dotyku. I ma śliczne złote oczy.
 Koty Brytyjskie są przyjazne i serdeczne. Rasa ta pochodzi z Wysp Brytyjskich. Ważą od 4-8 kg. Ich futro przypomina plusz. Iga ma takie właśnie futerko w kolorze niebieskoszarym. W chwili obecnej ledwie mogłam ją udźwignąć;-)




Komentarze

  1. Wygląda jak żywa maskotka. Cieszę się Oleńko, że nadal piszesz takie ciekawostki i zamieszczasz takie ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Staram się, tylko mam troszkę mniej czasu.

      Usuń
  2. Śliczny. Chciałabym takiego mieć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę śliczny kociak! Moja ulubiona rasa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty