Koty z sąsiedztwa

     Na mojej ulicy mieszka 5 kotów: 2 kotki i 3 kocury. Jedyne kocice  na naszej ulicy to Gwiazdka i Nutka. Kocury to Buziak, Milenek oraz Cezary.
   O moich kotkach już sporo pisałam, więc już je znacie.
Nasze podwórko odwiedzał czasem Milenek. O nim też już wcześniej wspominałam. Jest chyba trochę młodszy od Gwiazdy. Jego futerko  jest koloru szaro-białego, na pyszczku więcej białego.
   Buziak to kot mojej koleżanki Hani. Ma prawie 5 lat. Jest duży i ciężki. Kiedyś go podniosłam i okazało się, że waży sporo więcej niż Nutka czy Gwiazdka. Jest bardzo ładny, ciemnoszary z białymi dodatkami. Niezbyt ufa obcym. Gdy jest zbyt dużo ludzi, ucieka w jakieś spokojne miejsce.
  Na  końcu ulicy mieszka  Cezary. Nie wiem ile może mieć lat. Przyszedł do jednych z sąsiadów już jako dorosły kot. Pewnie mu się u nich spodobało i tam się zadomowił. Dostał legowisko na tarasie(zimą nawet z podgrzewana poduszką) i swoja miseczkę. Nie wiem czy czasem wchodzi do domu czy też nie. Jest cały czarny, z odrobiną białego futerka.
   Oto wszystkie kociaki:




Komentarze

  1. Ja często widząc obce koty, też nie mogę się im oprzeć. Szczególnie, że te podwórkowe kociaki zawsze wyglądają tak biednie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nuta i Gwiazdka mają bardzo nietypowe umaszczenia, ale wszystkie kotki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spotkałam kiedyś Cezarego chciałam go pogłaskać, ale nie dał się pogłaskać i uciekł w krzaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nutka to moja faworytka - piękna kotka :)


    | Zapraszam na mojego bloga: http://bolubiekoty.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne kociaki mieszkają w Twoim sąsiedztwie. Mi się podoba szczególnie umaszczenie Nutki :) Świetnie wygląda z tą plamką na nosie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty