Spotkanie z psami


  Dziś, kiedy byliśmy na dworze, a Nutka z nami, w pobliżu naszego domu pojawił się pies Korek. Zastanawiałam się jak Nutka na niego zareaguje. Miałam nadzieję, że będzie uciekać...Ale ona na początku tylko się trochę zjeżyła i obserwowała psa. Na szczęście Korek jest bardzo przyjacielski i łagodny. Prawie w ogóle nie zwracał na Nutkę uwagi. Na koniec Nutka i Korek leżeli obok siebie.;-)





   Popołudniu Nutka spotkała się z innym jeszcze psem. To Luna od naszych sąsiadów. Kiedy wszyscy byliśmy w domu, zadzwonił dzwonek. Okazało się, że to sąsiad przyniósł Nutkę. Podobno była u nich na podwórku i wcale nie bała się Luny! A niestety ich pies nie przepada za kotami...
  Mam nadzieję, że Nutka następnym razem będzie ostrożniejsza...Nie wszystkie psy są tak przyjazne jak Korek...

Komentarze

  1. Co wtedy robiła Gwiazdka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazda gdzieś spacerowała.Ona nie za bardzo toleruje inne zwierzęta. Trudno sie do nich przyzwyczaja.

      Usuń
  2. Mój kot jeszcze nigdy psa nie widział i szczerze mówiąc obawiam się jego reakcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nutka dobrze znosi spotkania ze zwierzętami, jest bardzo ciekawska,w przeciwieństwie do Gwiazdy.

      Usuń
  3. Psy na podwórku boją się mojego kota. Cwaniak jest postrachem całego podwórka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o takich kotach, ale jeszcze żadnego nie spotkałam..;-)

      Usuń
  4. Niestety, mój kotełek nie miał szczęścia z psem sąsiadów...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty