6 grudnia

    Dziś Mikołajki!
Mam nadzieję, że do Wszystkich przyszedł MIKOŁAJ! Ja dostałam prezenty, które mi się bardzo podobały. I nawet rózgi nie było! 😜
   Moje kotki znów udają Mikołajki. I całkiem nieźle im to wychodzi. Gwiazda i Nuta też dostały mały prezencik.To zabawka myszka. Ale Mikołaj chyba nie trafił w ich gust...W ogóle się nią nie bawią! Za to w swoich ubrankach leniuchują i śpią .To mroźne powietrze tak na nie działa!
   Pozdrawiam Was serdecznie wraz z kotami i życzę mnóstwa prezentów!!








Komentarze

  1. Mój kot też jest tak chętny do fotografowania :) Chociaż Twój się nie chowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wpadłem na pomysł,żeby kupić moim kociakom takie świąteczne dodatki. Gdzie mogę takie znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dodatki mamy od dawna i nie pamiętam , gdzie były kupione.

      Usuń
  3. A jak zachowywały się w Nowy Rok słysząc huk petard i sztucznych ogni ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było mnie wtedy w domu, ale od popołudnia kotki nie wychodziły na zewnątrz. W domu zachowywały się podobno spokojnie, nawet gdy słyszały petardy.. Tak mówiła mi babcia.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty