Dzień Kota


           Dziś, czyli 17 lutego obchodzimy w Polsce i we Włoszech Światowy Dzień Kota. W Polsce po raz pierwszy wypadł w 2006 roku.
  W innych krajach ten dzień wypada inaczej, np :w Rosji-1marca, w Stanach Zjednoczonych-29 października, w Wielkiej Brytanii -8 sierpnia.
    Dzisiaj, z tej okazji,  wybrałam się do Galerii Jurajskiej na wystawę kotów rasowych. Była strrrasznie długa kolejka, ale w końcu udało mi się zobaczyć kociaki. Najbardziej podobały mi się ragdolle i koty rosyjskie niebieskie. Udało mi się pogłaskać sfinksa. Nie jest zbyt ładny, ale w dotyku dość miły. Widziałam też kilka innych ras, np. devon rex i kot brytyjski.
     Moje koty dziś leniuchowały cały dzień, zresztą ostatnio często im się to zdarza. Ciągle tylko jedzą i śpią.😉
  Mam nadzieję, że wszystkie koty są dzisiaj szczęśliwe i zawsze będą!!!







Komentarze

  1. Mój kot w dzień kota dostał sporo przekąsek :) Bardzo często bywam na tym blogu i postanowiłam założyć swoje miejsce w sieci. Zapraszam i czekam na pierwszy komentarz https://bolubiekoty.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kotki też dostały smakołyki.;D Na pewno poczytam Twój blog.

      Usuń
  2. Jestem zdania, że kocięta jako zwierzaki są całkiem przyjazne. Tym bardziej, że ja również posiadam u siebie ładnego kociaka. Wielce podoba mi się to co przedstawiono w https://psy24.pl/aktualnosci,ac145/jak-nauczyc-kota-korzystac-z-kuwety,4409 i jestem zdania, faktycznie tak jest często. W sumie kociaki są całkiem popularnym zwierzęciem domowym.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty